Başta kalp krizi, kanser, depresyon olmak üzere günümüzün neredeyse bütün majör hastalıklarına iyi geldiği iddia edilen Omega-3 haplarının sanıldığı kadar etkili olmadığı ortaya çıktı.
New Scientist Dergisi’nde yer alan Dr. Sanjida O’Connell imzalı makaleye göre, Omega-3’e atfedilen ‘mucize’ler ne yazık ki doğru değil. Geçtiğimiz aylarda iki yıl süren bir araştırmanın sonucu açıklandı. 867 kişi üzerinde yapılan araştırmaya göre, Omega-3 kullananlarla kullanmayanlar arasında beyin gücü bakımından hiçbir fark yok. (iyilikgüzellik.com)